پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421418 تاریخ : 1397/08/23-18:31:30
,15,
مدیرکل جدید امور مالی معارفه شد

مدیرکل جدید امور مالی معارفه شد

عضو هیئت مدیره در مراسم معارفه مدیرکل جدید امور مالی، ابراز رضایت وزیر از ارائه صورت های مالی شرکت ملی پست را حاصل زحمات مدیرکل و کارکنان این اداره کل دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حلال خور در این مراسم که روز جاری در ساختمان رسالت و با حضور احمدزاده معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت مدیرعامل و مدیران و معاونین این حوزه برگزار شد، گفت: جمع آوری و ارسال به موقع صورت های مالی به مجمع عمومی صاحبان سهام، موجب خشنودی و رضایت وزیر شد و در بین شرکت های تابعه از این حیث رتبه نخست به پست تعلق گرفت.

وی ضمن تقدیر از خدمات طبائی در دوران مسئولیتش گفت: فعالیت در حوزه مالی با استرس ها و تنش های زیادی روبروست و مطمئنا نیاز به دقت و تمرکز زیادی دارد و امیدوارم آقای بیرانوند نیز با کمک همکاران خوب حوزه مالی و جدیت و پشتکار بیشتر در مسیر پیش رو موفق باشد.

در ادامه احمدزاده معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت مدیرعامل نیز با تشکر از زحمات طبائی گفت: عملکرد وی در دوران تصدی مدیرکلی همراه با نظم و زمانبندی به موقع بود. وی همچنین با آرزوی توفیق برای بیرانوند در سمت جدید، اظهار امیدواری نمود، با استفاده از ساز و کارهای به روز، هر چه بهتر این اداره کل را هدایت و مدیریت نماید.

این مراسم با اعطای لوح تقدیر مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به طبائی و حکم مدیرکلی بیرانوند پایان یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران