پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328147 تاریخ : 1397/02/01-18:06:53
,2,
مدیرعامل پست بانک ایران:  نقش کارآفرینی بسیج در توسعه کشور کاملاً مشهود است

مدیرعامل پست بانک ایران: نقش کارآفرینی بسیج در توسعه کشور کاملاً مشهود است

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج این بانک گفت: نقش کارآفرینی بسیج در تمام ابعاد توسعه کشور غیرقابل انکار است و همه باید قدردان آن باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در ادامه اظهارداشت: نقش بسیجیان در ایجاد روحیه تلاش و انسجام اداری بانک بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرحی تصریح کرد: سال گذشته نقش بسیجیان بانک در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، مشارکت در پروژه آبرسانی به روستاهای مناطق محروم، وصول مطالبات و سایر فعالیت های بانک ارزنده بود و استمرار این نقش آفرینی روند رونق بانک را تسریع می بخشد.
وی بیان داشت: بسیج یکی از ثمرات منحصر به فرد انقلاب است که مرزهای کشور را درنوردیده و به یک الگو برای جنبش های رهائی بخش تبدیل شده است .
مدیرعامل پست بانک ایران اظهارداشت: نامگذاری سال 1397به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مسئولیت بسیجیان بانک را مضاعف ساخته و کمک آنان در راستای پرداخت و مدیریت تسهیلات صندوق توسعه ملی برای کمک به اشتغال و تولید ملی ضروری است .
وی درپایان با اشاره به موفقیت های بانک درسال گذشته گفت: اخذ مصوبه افزایش سرمایه بانک با حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکپارچه سازی نرم افزارهای بانک، اخذ عاملیت حساب های دولتی از بانک مرکزی، رفع مشکلات سامانه یکپارچه بانکی از جمله موفقیت هائی است که درسال گذشته حاصل شده و قطعاً افق روشنی برای آینده بانک متصور می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران