پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522285 تاریخ : 1399/08/13-10:42:25
,1,
مدیرعامل بانک تجارت هفته وحدت را تبریک گفت

مدیرعامل بانک تجارت هفته وحدت را تبریک گفت

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت درپیامی هفته وحدت را به کارکنان و مشتریان این بانک، هموطنان عزیز و مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت،رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت درپیامی هفته وحدت را به کارکنان و مشتریان این بانک، هموطنان عزیز و مسلمانان جهان تبریک گفت.

متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:

"واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقو"

ربیع الاول همواره نماد و سمبل وحدت و همبستگی مسلمانان در جای جای گیتی است . در این ماه پر برکت مشام هستی معطر به عطر ولادت مسعود پیامبر اعظم(ص) می شود. ماهی پر فیض که تمامی لحظاتش به کرامت ، اخلاقیات و انسانیت این یگانه تاریخ آمیخته است.

مهم ترین آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه بوده که توجه به آن موجب سرافرازی بیش از پیش مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد. بی شک در شرایط کنونی که مسلمانان در این کره خاکی مظلومیت را بیش از هر زمان دیگری تجربه می کنند راه عزت و سعادت آنان در گرو همدلی و برخورداری از بصیرتی است که مقام معظم رهبری در کلام گهر بار خود بارها بر آن تاکید داشته اند.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) به همکاران عزیزم در بانک تجارت، مشتریان بانک و همه هموطنان شریف، متدین و خداجوی ایران، از درگاه خداوند متعال ، سلامتی و سعادت روز افزون همگان را در سایه تمسک به آموزه های کتاب آسمانی و اسلام ناب محمدی (ص) مسالت می نمایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران