پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467205 تاریخ : 1398/04/10-09:24:27
,2,
مدیرامورسرمایه انسانی: آمادگی 55 نفر از کارکنان پست بانک ایران برای پذیرش ریاست اداره‌کل آموزش و تحقیقات

مدیرامورسرمایه انسانی: آمادگی 55 نفر از کارکنان پست بانک ایران برای پذیرش ریاست اداره‌کل آموزش و تحقیقات

مهدی عسکری زاده مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی پست‌بانک‌ایران اعلام کرد: با توجه به برگزاری فراخوان عمومی برای انتخاب رئیس اداره کل آموزش و تحقیقات بانک از بین کارکنان جوان واجد شرایط، 55 نفر از سراسر کشور در این فراخوان مشارکت نموده و سوابق خود را برای بررسی ارسال کرده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، وی ضمن تقدیر از مشارکت کارکنان در این فراخوان تصریح کرد: با نظر دکتر شیری مدیرعامل بانک کمیته ویژه‌ای برای بررسی صلاحیت تخصصی و عمومی داوطلبان این فراخوان تشکیل و به زودی بررسی‌های لازم را انجام و نتیجه آن اعلام می‌شود.
 عسکری زاده افزود: در این فراخوان 44 نفر از جوانان شاغل در واحدهای اجرائی و 11 نفر نیز از واحدهای ستادی بانک مشارکت نموده که 12 نفر آنها از بانوان بوده و 43 نفر دیگر نیز از آقایان هستند که سن همه آنها زیر 37 سال می‌باشد.
مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: تمامی شرکت‌کنندگان دارای رشته‌های تخصصی و مرتبط بانکی بوده که از مجموع آنها 12 نفر از شرکت‌کنندگان دارای مدرک تحصیلی دکترا، 34 نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و 9 نفر نیز دارای مدرک کارشناسی هستند.
وی اظهارداشت: استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کارکنان جوان متعهد و متخصص و ایجاد انگیزه در بین آنها از مهمترین اهداف این فراخوان بوده که خوشبختانه استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.
شیری درپایان عنوان‌کرد: ارتقاء و انتقال دانش بانکداری، توسعه مهارت های شغلی به منظور افزایش بهره‌وری، نیازسنجی مستمر آموزش های مورد نیاز و برنامه ریزی برای انجام آنها، همکاری و تعامل مؤثر با مدیران و کارکنان ذیربط در جهت ارتقاء برنامه های توانمندسازی کارکنان پست بانک ایران، شناسائی و ارتقاء دانش و تجربیات شاغلان در مشاغل مرتبط از اهم مأموریت‌ها، وظایف و مسئولیت های این فراخوان بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران