پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421582 تاریخ : 1397/08/26-17:32:08
,15,
مدیر کل جدید پست استان یزد معرفی شد

با حضور عضو هیئت مدیره؛

مدیر کل جدید پست استان یزد معرفی شد

مراسم معارفه رحمانی پور مدیر کل جدید پست استان یزد با حضور زرگوش عضو هئیت مدیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، زرگوش در این مراسم که روز شنبه 26 آبان برگزار شد، با اشاره به اهمیت و نقش اقتصاد دیجیتال، افزود: اقتصاد جهان امروز از اقتصاد تولید محور به سمت اقتصاد دیجیتالی که اقتصادی دانش محور است؛ تغییر جهت داده است.

وی تصریح کرد: این تغییر رویکرد، مزیتی برای رقابتی تر شدن سازمان ها و شرکت هایی خواهد بود که از پایگاه های اطلاعات شفاف برخوردارند و می توانند شرایط مناسب تری را برای تصمیم سازی دقیق و داشتن برنامه هدفمند با استفاده از تکنولو ژی جدید در ارایه خدمات فراهم آورند.

او اظهار داشت: اقتصاد دیجیتال با رشد تکنولوزی در بستر ICT شکل گرفته و حوزه ارتباطات یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می رود در این میان، پست به عنوان یکی از گسترده ترین شبکه های ارتباطی خدمت رسان و مورد اعتماد مردم، تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات با کیفیت و مورد نظر مشتریان انجام می دهد.

عضو هیئت مدیره با اشاره به تغییر محسوس فعالیت های پستی از پست نامه ها به سمت امانت و بسته های پستی، تصریح کرد: این تغییر نیازمند تبیین فرایندها، سیستم های عملیاتی و باز مهندسی فرایندهای پستی است که این مهم در دستور کار جدی شرکت ملی پست قرار دارد .

وی گفت: علاوه بر این، درک صحیح نیازهای مشتریان و برآورده ساختن به موقع آنها از دیگر اهداف مهم و در اولویت شرکت می باشد.

زرگوش در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دهقان مدیرکل پیشین پست استان یزد در مدت چهار سال مدیریت این استان؛ حکم انتصاب رحمانی پور عنوان مدیر کل جدید این استان را به وی اعطا کرد.

دهقان مدیرکل سابق پست یزد نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در مدت مدیریت خود در این استان؛ از حمایت های بی دریغ مدیران ارشد شبکه پستی و تلاش های مجموعه پست استان قدردانی به عمل آورد.

رحمانی پور مدیرکل جدید پست استان نیز طی سخنانی اظهار امیدواری کرد با کمک تمامی همکاران موجبات خدمت رسانی بهتر  و رشد و ترقی بیش از پیش پست استان فراهم آید.

 دیدار عضو هیئت مدیره با موزعین پست استان یزد

عضو هیئت مدیره در ادامه سفر به یزد، از بخش ها و واحدهای مختلف پست استان بازدید به عمل آورد و با حضور در  اداره امور پستی ضمن دیدار و گفت و گو با موزعین، در جریان مسایل ومشکلات آنها قرار گرفت.

زرگوش از زحمات و تلاش های آنان تشکر و قدردانی کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان پست استان به موزعین به عنوان ویترین اصلی و نماد معتبر شبکه پستی شد.

وی تلاش های شبانه روزی تمامی همکاران  بخصوص موزعین سخت کوش پست استان را ارزشمند و قابل تحسین عنوان کرد و افزود: نیروی انسانی سخت کوش و پرتلاش سرمایه اصلی شبکه محسوب می شود و تنها با همدلی و اراده همکاران، خدمت رسانی شایسته و مطلوب مشتریان که وظیفه اصلی پست است بیش از پیش محقق می شود.

او دقت بیشتر در انجام وظایف محوله را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: افزایش ضریب اطمینان و اعتماد مردم همواره از مهمترین اهداف شبکه است تا بتوانیم به کمک آن، استفاده از خدمات شبکه پستی را در صدر انتخاب های مشتریان قرار دهیم.

 عضو هیئت مدیره با معاون استاندار یزد دیدار کرد

عضو هیأت مدیره در ادامه سفر به استان یزد، با زینی وند معاون هماهنگی و امور اقتصادی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

زرگوش در این دیدار ضمن تشریح بخشی از فعالیت های پست از جمله پروژه ملیGNAF ، بهره برداری از این پروژه را با اهمیت دانست و خواستار حمایت مسئولان استانی به منظور تسریع در انجام این پروژه شد.

وی موضوع ضرورت بازسازی و تعمیر دفاتر پستی سطح استان را مطرح کرد و گفت: تخصیص اعتبار از محل تملک های دارایی استان می تواند در این زمینه گره کشا باشد.

زینی وند معاون استاندار یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات پست استان در ارایه خدمات مطلوب به مردم؛ قول همکاری و کمک به پست در زمینه های مختلف را اعلام داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران