پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464492 تاریخ : 1398/02/23-17:17:40
,5,
مدیر جدید دفتر بازرسی آبفای استان تهران معرفی شد

مدیر جدید دفتر بازرسی آبفای استان تهران معرفی شد

با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدمهدی ایزدی یزدان‌آبادی به عنوان مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا بختیاری در آیین معارفه و تجلیل مدیر این دفتر گفت: از دفتر بازرسی انتظار داریم گلوگاه‌های بروز فساد را شناسایی و زمینه را برای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم فراهم کند و هم‌چنین با تدبیر و درایت از شأن و جایگاه شرکت و نیروهای آن صیانت و پاسداری کند.

او ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران به صورت روزانه به 14 مییلون نفر از شهروندان کشور خدمات ارائه می‌دهد و جلب رضایت این جمعیت بزرگ قطعا در ایجاد حس اعتماد مردم به نظام و کارگزاران آن موثر است.
بختیاری با اشاره به ضرورت شفافیت هرچه بیش‌تر فرایندهای خدماتی و اجرایی شرکت خاطرنشان کرد: باید مشترک شرکت ما از قبل بداند که هزینه دریافت یک خدمت چه‌قدر است تا از بروز هر گونه مفسده در جریان ارائه خدمات جلوگیری شود.
مدیرعامل آبفای استان تهران با تاکید بر این‌که ضروری است «امضاهای طلایی» از فرایندهای کاری از میان برداشته شود تصریح کرد: فضا برای کار مدیران سالم و نیروهای خدوم و متعهد باید ایمن و از جهت دیگر برای افراد متخلف ناامن باشد.
در ادامه این برنامه، مدیرعامل آبفای استان تهران از زحمات جواد جودکی سرپرست این دفتر تجلیل و قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران