پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410608 تاریخ : 1397/08/09-15:28:52
,10025,
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه سامان خبر داد ارائه خدمات ویژه بیمه سامان به دارندگان بیمه نامه های اتومبیل کم ریسک

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه سامان خبر داد ارائه خدمات ویژه بیمه سامان به دارندگان بیمه نامه های اتومبیل کم ریسک

بیمه گذاران بیمه های ثالث و بدنه سامان که در گروه کم ریسک قرار دارند از خدمات ویژه بیمه سامان بهره مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، محمد اباذریان مدیر بیمه های اتومبیل با اعلام این مطلب افزود: در خدمت جدید بیمه سامان به این گروه از مشتریان، در صورت بروز حادثه احتمالی و اعلام مشتری بدون نیاز به ارائه گزارش پلیس و کارشناس تصادفات، شرکت براساس اعلام مشتری نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهد کرد.

وی افزود: در این خدمت، شرکت بر اساس اعتماد به مشتری و ارائه برخی مدارک توسط وی نسبت به پرداخت خسارت اقدام می کند که این رویکردی جدید در ارائه خدمت به مشتریان کم ریسک است.

به گفته وی این خدمت در خسارت های مالی قابل ارائه است و شامل خسارت های منجر به جرح نمی شود.

اباذریان گفت: بیمه سامان در کنار معرفی خدمات جدید بیمه ای، در توسعه فرهنگ بیمه نیز نقش موثری ایفا می کند که ارائه خدمات ویژه به مشتریان کم ریسک و متوسط ریسک از جمله این اقدامات است.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه سامان با اشاره به اینکه این تصمیم حاصل سال ها تجربه مفید بیمه سامان در رشته بیمه اتومبیل است گفت: بیمه سامان با تحلیل بزرگ داده ها(Big Data Analysis) و بکار گیری پارامترهای مختلف نسبت به ارزیابی و گروه بندی دارندگان بیمه های اتومبیل به سه گروه کم ریسک، متوسط ریسک و بیمه گذاران عادی اقدام کرده است که این خدمت جدید شامل بیمه گذاران کم ریسک در رشته های بیمه اتومبیل خواهد بود.

اباذریان درخصوص نحوه ارائه این خدمات در بیمه ثالث گفت: در بیمه نامه ثالث ذینفع شخصی غیر از بیمه گذار است که در این رشته با اعلام بیمه گذار، خدمات بیمه ای به ذینفع سوم ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: بیمه گذارانی که سه سال از خسارت بیمه استفاده نکرده باشند همچنین دارندگان سبد محصولات بیمه ای بیمه سامان به صورت حقیقی یا حقوقی در گروه مشتریان کم یا متوسط ریسک قرار می گیرند، ضمن اینکه دارندگان بیمه نامه های عمر نیز در گروه مشتریان متوسط ریسک هستند.

ایشان در پایان اعلام کرد، برای ارائه این خدمت کافیست دارندگان بیمه سامان تنها با مرکز تماس بیمه سامان با شماره 8943-021 تماس حاصل نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 456
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران