پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493659 تاریخ : 1398/08/26-12:31:26
,1,22,
مدرسه شش کلاسه حضرت ولی عصر(عج) روستای تشویر استان زنجان به بهره‌برداری رسید

با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران؛

مدرسه شش کلاسه حضرت ولی عصر(عج) روستای تشویر استان زنجان به بهره‌برداری رسید

مدرسه شش کلاسه حضرت ولی عصر(عج) روستای تشویر در شهرستان طارم استان زنجان با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدرسه شش کلاسه حضرت ولی عصر(عج) روستای تشویر در شهرستان طارم استان زنجان طی مراسمی با حضور حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیران بانک، مسئولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، فرماندار، سایر مقامات محلی، مردم و دانش‌آموزان به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه به عنوان هفدهمین مدرسه احداث شده توسط ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران محسوب می‎شود که در استان زنجان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان از محل بودجه ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.
این مرکز آموزشی با زیربنای 600 متر مربع در زمینی به مساحت هزار و 536 متر مربع در مدت یک سال و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال احداث شده است.
ستادخیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، احداث، بازسازی و تجهیز مدارس را در اقصی نقاط کشور در دستور کار دارد.
علاوه‌براین، بازسازی، تعمیر و آماده‌سازی 28 پروژه آموزشی، فرهنگی و بهداشتی مناطق آسیب دیده از سیل فروردین ماه سال جاری در مناطق مختلف استان لرستان با مبلغی بیش از 20 میلیارد ریال به همت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران همزمان با آغاز سال تحصیلی، به بهره‌برداری رسیده است.
همچنین، در جریان زلزله سال 96 استان کرمانشاه نیز، در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی و روستاهای تابعه این دو شهرستان، بیش از 200 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 53 میلیارد ریال توسط این ستاد اجرا و تحویل داده شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران