پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263695 تاریخ : 1395/10/15-15:11:40
,10031,
مدارس غیردولتی متخلف باید متوقف شوند

مدارس غیردولتی متخلف باید متوقف شوند

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس غیردولتی که با تخلف و کارشکنی مانع فعالیت و خدمات با کیفیت و مطلوب سایر مدارس و مراکز غیر دولتی در کشور می‌شوند باید متوقف شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن مسعودی مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی اعضای مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی آموزشی کشور با بیان اینکه در سند تحول بنیادین، اسناد فرادستی و در دولت یازدهم به صراحت تقویت و توسعه مدارس غیردولتی عنوان شده است، اظهار داشت: امیدواریم با این باور و همراهی شما عزیزان بتوانیم اتفاقات خوبی در سازمان مدارس غیردولتی در جهت کمک به نظام تعلیم و تربیت رقم بزنیم.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به مشکلات مراکز غیردولتی طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته و تجربیات سال‌های قبل مشکلات این مدارس و مراکز صرفاً به خود موسس بر نمی گردد، بلکه تحت تأثیر مقتضیات محیطی، فرهنگی، قومی و قوانین است.

وی ضمن اشاره به حمایت از مدارسی که در جهت کیفیت آموزشی و پرورشی نظام تعلیم و تربیت گام بر می‌دارند، افزود: مدارسی که کوچک ولی کارآمد و اثر بخش هستند باید هم تقویت شوند و هم تعدادشان اضافه شود ولی مدارسی که با تخلف و کارشکنی مانع فعالیت و خدمات با کیفیت و مطلوب سایر مدارس و مراکز غیر دولتی در کشور می شوند باید متوقف شوند تا عملکرد مؤسسان دچار چالش و آسیب نشود.

 مسعودی ادامه داد: آموزش و پرورش ضمن حفظ نقش حاکمیتی خود و نظارت دقیق و درست بر عملکرد مدارس و مراکز غیر دولتی باید در تقویت آنان حرکت کند.

وی با ابراز خرسندی از تصویب لایحه تاسیس مدارس غیر دولتی در مجلس و شورای نگهبان اظهار کرد: امیدواریم تصویب قانون تأسیس مدارس غیردولتی پشتوانه محکمی برای شروع فعالیت‌های موثر باشد و با استفاده از ظرفیت‌های جدید، شاهد اقدامات مطلوب در این حوزه باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران