پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450563 تاریخ : 1397/12/13-11:45:24
,10028,
مخالف انتقال پایتخت هستیم

محسن هاشمی:

مخالف انتقال پایتخت هستیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور با موضوع "انتقال پایتخت" گفت که مدیریت شهری با این موضوع مخالف است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محسن هاشمی که امروز جلسه شورای شهر تهران را برای شرکت در جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور ترک کرد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت‌: احتمالاً موضوع جلسه با معاون اولرئیس جمهور در خصوص انتقال پایتخت خواهد بود.

وی در خصوص نظر مدیریت شهری در ارتباط با انتقال پایتخت با تاکید بر اینکه با این انتقال مخالف هستیم، افزود: قطعاً هزینه‌هایی را که می‌خواهند برای انتقال پایتخت بپردازند، بهتر است به تهران اختصاص دهند تا بتوانیم تهران را ساماندهی و درست کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران، ادامه داد: هر دولتی که در گذشته اداره امور را در دست گرفته، در خصوص انتقال پایتخت مطالعاتی را انجام داده و هزینه‌ای نیز در این رابطه پیش‌بینی کرده بود. اما نظر ما این است که هزینه پیش‌بینی شده به خود تهران اختصاص پیدا کند تا بتوانیم مشکلات آن را حل و فصل کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران