به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، محمدرضا غفوری صبح روز یکشنبه دوم تیرماه، در همایش روسای شعب این بانک در تهران بزرگ، با اعلام مطلب فوق افزود: باتوجه به شرایط رقابتی کنونی در نظام بانکی، تحلیل ها و نگرش های روسای شعب نیز تغییر یافته و آنان را به بهترین تحلیلگران اقتصادی بانک تبدیل کرده است.
وی با اشاره به چالش ها و شرایط خاص و انتظارات مشتریان از بانک ها، تحلیل نیازهای مشتری را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: تعامل سازنده با مشتری زمینه مناسبی را برای مواجهه با این چالش ها فراهم می کند.
غفوری در خاتمه بر نقش ظرفیت ها و توانمندی های روسای شعب برای توسعه خدمات و محصولات در یک فضای رقابتی سالم و سازنده تأکید کرد.