پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464090 تاریخ : 1398/02/17-17:55:57
,11,
محدودیت های ترافیکی جاده ها در روزهای پایانی هفته

محدودیت های ترافیکی جاده ها در روزهای پایانی هفته

مرکز مدیریت های راه های کشور، محدودیت های ترافیکی پایان هفته در برخی محورهای برون شهری در روزهای 19 و 20 اردیبهشت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 20 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز، تردد کامیون‌ به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا (چهارشنبه) و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

براساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.‌‌
کل تردد ثبت ‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس‌ آخرین اطلاعات دریافتی حاصل از رصد 2 هزار و 249 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.6 درصد کاهش نشان می‌دهد.
در همین مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.4 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صورت پذیرفت.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه قزوین-کرج،‌‌‌ آزادراه‌ ‌‌کرج‌-تهران، آزادراه کرج-قزوین، آزادراه تهران-کرج،‌‌ آزادراه ساوه - تهران، آزادراه‌ قم-تهران، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه تهران-کرج، محور پاکدشت-تهران، آزادراه تهران-ساوه و جاده تهران-شهریار، محور شهریار-تهران و محور تهران-پاکدشت‌ ‌در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌‌.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال از فردا تا روز 21 اردیبهشت‌

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 فردا (چهارشنبه) تا ساعت 6 روز شنبه 21 اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس‌، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور‌سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
‌در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 20 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است،‌ با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
در محور کندوان تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از مسیر کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه

براساس این گزارش، مسیر فرعی شمشک -دیزین، در استان‌های البرز و تهران ‌تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 
جاده رامیان- اولنگ- شاهرود ‌در استان‌های گلستان و سمنان‌، مسیر بندر ترکمن- سه راهی یساقی و جاده گمیشان- خواجه نفس در استان گلستان‌ نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 
جاده کیاسر- ساری و مسیر وازک- بلده، در استان مازندران نیز به علت نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود است. 
همچنین جاده شوشتر- چغازنبیل‌‌، جاده اهواز- آبادان، کمربندی بستان‌، مسیر بستان - چذابه و جاده شادگان- سه راهی دارخوین‌، جاده قدیم بستان- چذابه‌ در استان خوزستان‌ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 
جاده سی‌سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویر‌احمد، جاده گنجنامه- تویسرکان‌، در استان همدان‌، ‌محور سروآباد - پاوه‌، در استان کردستان‌، جاده قدیم خرم آباد- پل دختر در استان لرستان، ‌محور پلدختر- کوهدشت‌، محور اهرم - فراشبند در استان بوشهر‌ و محو‌ر طرود- معلمان‌، در استان سمنان‌ نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است. 
‌همچنین جاده های دره شهر - پلدختر در استان ایلام، چاهان - زرآباد‌، در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌، شهداد - اندوهجرد و جاده شهداد - نهبندان، در استان کرمان تا اطلاع بعدی‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 

وضعیت جوی راه‌ها

امروز (سه شنبه) با تداوم ناپایداری‌ها در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و دامنه‌های البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، سواحل خزر و بخش‌هایی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
همچنین در جنوب غرب و غرب کشور، وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
فردا (چهارشنبه) با کاهش ناپایداری‌ها در این مناطق در کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، و استان مرکزی نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.
بعد از ظهر پنجشنبه‌ سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و روز جمعه، بارش در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب کشور شروع می‌شود که بارش‌ها در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و کردستان شدت بیشتری دارد.
موطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران