پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376342 تاریخ : 1397/06/20-10:34:27
,14,
محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث کنار رفت

محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث کنار رفت

در حالی که چند روز پیش سازمان میراث‌فرهنگی جابه جایی معاون گردشگری را تکذیب کرد، عصر روز گذشته رئیس این سازمان حکم سرپرستی فرد دیگری را امضا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  چند روز قبل محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در گفتگویی رفتنش از این سازمان را تایید کرد اما روابط عمومی این سازمان این خبر را تکذیب کرده و در پی آن مصاحبه هایی با افراد مختلف در تحسین و تأیید و قدردانی از معاون گردشگری در سایت اطلاع رسانی این سازمان منتشر کرد تا اینکه عصر روز گذشته علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث‌فرهنگی حکم محمد خیاطان را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری این سازمان امضا کرد.

خیاطان هم مانند محب خدایی از تیم مونسان است که از جزیره کیش به این سازمان آمده است. خیاطان که پیش از این مشاور مدیرعامل کیش بوده اکنون هم سرپرست معاونت گردشگری است و هم معاونت توسعه مدیریت این سازمان.
جابه جایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی درحالی انجام شد که روز جهانی گردشگری در پیش است و این سازمان برپایی چند نمایشگاه گردشگری بین‌المللی را در روزهای آینده در دستور کار دارد.
اما مونسان عصر روز گذشته حکم حسین اربابی را هم برای معاونت سرمایه گذاری این سازمان امضا کرد. اربابی قبل از این مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس بوده است.
پیش از این قرار بود معاونت گردشگری و سرمایه گذاری سازمان تلفیق شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 370
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران