پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491190 تاریخ : 1398/07/03-14:05:45
,11,
مجوز 626 پرواز برای اربعین امسال صادر شد

وزیر راه:

مجوز 626 پرواز برای اربعین امسال صادر شد

وزیر راه و شهرسازی شمار مجوز صادره توسط سازمان هواپیمایی کشوری برای پرواز به مقاصد شهر های عراق به مناسبت اربعین را تا ظهر امروز (چهارشنبه ) 626 مورد ذکر کرد که به شرکت‌های هواپیمایی درخواست کننده ارایه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هئیت دولت در زمینه  وضعیت جابجایی زائران اربعین 98 گفت: پیش‌بینی های لازم در قالب ناوگان حمل‌ونقل (هوایی، ریلی و جاده ای)  برای زائران به عمل آمده است.

وی‌گفت: براساس برنامه ریزی در بخش جاده‌ای هشت هزار دستگاه اتوبوس برابر با مصوبه ستاد اربعین برای جابجایی زمینی زوار در نظر گرفته شده و چنانچه همکاری لازم به عمل آید و طبق مقررات ستاد اربعین، مردم  از مرزهای مشخصی که به عنوان سهم هر استان اعلام شده، تردد کنند، مشکلی برای جابجایی زمینی زائران پیش نخواهد آمد.

به گفته اسلامی، راه اندازی قطارهای فوق العاده از مبدا تهران به شهرهای کرمانشاه و خرمشهر و همچنین یک دستگاه ریل باس دائمی از خرمشهر به شلمچه  24 ساعته و رایگان مردم را جابجا می‌کند.

وی اضافه کرد: پارسال 578 پرواز مجوز جابجایی زائران اربعین را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده بودند، اما امسال تاکنون برای 626 پرواز مجوز پرواز به شهرهای عراق صادر شده است.

اسلامی تصریح کرد: چنانچه شرکت‌های هواپیمایی بیشتری حسب تقاضای مردم درخواست برقراری پرواز به مقاصد شهرهای نجف و بغداد را داشته باشند، تعداد مجوزها افزوده خواهد شد و علاوه براین  به شکل فوق‌العاده پروازهایی از ایلام و کرمانشاه در روز چهار نوبت زائران را به شهر نجف در عراق منتقل می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران