پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421552 تاریخ : 1397/08/26-14:23:49
,25,
مجتمع پتاس خور و بیابانک قطب گردشگری معدنی کشور می شود

مجتمع پتاس خور و بیابانک قطب گردشگری معدنی کشور می شود

مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک اعلام کرد: مجموعه گردشگری این مجتمع، قطب گردشگری معدنی کشور می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، علی علوی نایینی در بازدید جمعی از کارکنان ایمیدرو از مجتمع پتاس خور و بیابانک از توسعه گردشگری معدنی در این مجتمع با اعلام خبر فوق، افزود: این مجتمع پتانسیل تبدیل شدن به قطب گردشگری معدنی کشور را دارد.

وی یادآور شد: میزان بازدید گردشگران طی تعطیلات نوروز 94 حدود 10هزار نفر ثبت شده است، حال آن که طی تعطیلات هفته گذشته 5 هزار نفر از مجموعه گردشگری آبشار و دهکده نمکی این مجتمع دیدن کردند که نشان از رشد گردشگری معدنی در این منطقه است.

تصویب سرمایه گذاری جدید

مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک افزود: تاکنون برای مجموعه گردشگری آبشار و دهکده نمکی حدود 600 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است. اخیرا نیز مدیریت سرمایه گذاری و اقتصادی ایمیدرو برای توسعه مجموعه گردشگری در این مجتمع در فاز نخست یک میلیارد تومان و در فاز دوم تا 10میلیارد تومان سرمایه گذاری تصویب کرده است.

جمعی از کارشناسان ایمیدرو ضمن بازدید از کارخانه، استخرهای تبخیری، آبشار و دهکده نمکی مجتمع پتاس خور و بیابانک از دیگر جاذبه های گردشگری منطقه نیز دیدن کردند.

عملیات عمرانی طرح جامع دهکده نمکی پتاس در قالب برنامه کوتاه مدت از آذرماه 1394 آغاز و در آستانه سال 1395 به بهره برداری رسید که شامل: آبشار نمکی، کافی شاپ نمکی و سوئیت های اقامتی نمکی است. شهریور ماه 97 نیز دهکده نمکی این مجتمع به بهره برداری رسید. در فازهای بعدی پروژه ، هتل، رصدخانه و پلانتاریوم، زمین‌های ورزشی رسی (والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی) استخر شنا در شورابه، دریاچه قایق سواری، حمام نمک و امکانات لازم برای سافاری و ارتباط با کویر لانه زنبوری به این مکان اضافه خواهد شد.

پیشرو در اخذ تاییدیه گواهینامه

مجتمع پتاس خوروبیابانک توانست در اولین ممیزی مراقبتی در تاریخ 19 و 20 آبان ماه سال جاری ، اعتبار گواهی نامه های ISO 9001:2015 و ISO 14001:2015 را با سه نقطه قوت بارز حفظ کند.

همچنین با استقرار سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای در سطح تمام واحد ها براساس الزامات ISO 45001:2018 موفق شد به عنوان اولین شرکت در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تاییدیه گواهینامه فوق را اخذ کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران