پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377075 تاریخ : 1397/06/31-17:00:07
,10025,
متن پیام تسلیت دکتر نوراللهی درباره حوادث تروریستی اهواز

متن پیام تسلیت دکتر نوراللهی درباره حوادث تروریستی اهواز

در پی حادثه‌ تروریستی در روزسی و یکم شهریور ماه 97 در شهر اهواز، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم و مسئولین کشوری انجامید، جناب آقای دکتر نوراللهی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو در پی حادثه‌ تروریستی در روزسی و یکم شهریور ماه 97 در شهر اهواز، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم و مسئولین کشوری انجامید، جناب آقای دکتر نوراللهی پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

" خبرشهادت و درگذشت عزیزان دلمان در حادثه تروریستی اهواز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. بیمه تجارت نو همانند کلیه دستگاه های کشوری از هیچ گونه کمک و حمایتی از مردم شریف و نجیب اهواز دریغ نخواهد کرد.

خداوند قرین رحمتشان فرماید. "



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران