پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533097 تاریخ : 1399/09/22-11:13:19
,1,22,
متصدیان امور بانکی حافظان سلامت همکاران و مشتریان هستند

مدیر امور استان های بانک ایران زمین در بازدید میدانی از استان البرز:

متصدیان امور بانکی حافظان سلامت همکاران و مشتریان هستند

محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین با سفر به استان البرز طی بازدید از شعب این استان و گفتگو با همکاران شعب، در جلسه ای با حضور مدیران و کارکنان ستادی عملکرد این مدیریت را ارزیابی کرده و راهکارهایی در راستای تقویت نقاط ضعف و قوت را بیان کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، ایرج رئیسی و خوش نام، مدیریت و معاون استان البرز به شرح جامعی از آمار، عملکرد واقدامات مدیریت و شعب زیرمجموعه از ابتدای سال تاکنون پرداختند.

در ادامه حسینی کنارویی مدیرامور شعب استان ها، به ارزیابی عملکرد و نقاط قوت و ضعف شعب زیرمجموعه این مدیریت پرداخته و اظهار داشت: با عنایت به حضور کارکنان با انگیزه و جوان بانک ایران زمین در مقایسه با سایر بانک ها انتظار می رود با توجه به پتانسیل کارکنان این مجموعه، پویایی بانک ایران زمین افزایش یابد.
وی افزود: استان البرز بدلیل مجاورت با استان تهران از یک طرف و همچنین استقرار در کانون شهرک های صنعتی البرز، قزوین و زنجان دارای ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی داخلی است.
کنارویی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش خودباوری همکاران به توان و پتانسیل خود، این امر در شعب زیرمجموعه مدیریت منطقه کاملاً محسوس و قابل تقدیر است، که لزوم آن افزایش حس مسئولیت پذیری همکاران در سازمان و روحیه کار تیمی در شعب بوده است و در این میان نقش همکاران و کارشناسان ستادی در راستای بهبود عملکرد شعب به وسیله تجزیه و تحلیل آمارها و اهداف و کمک رسانی به شعب بسیار تأثیر گذار خواهد بود.
مدیرامور استان ها در ادامه بیان کرد: با توجه به بازار و شرایط اقتصادی فعلی و علی رغم شیوع ویروس کرونا، مدیریت های مناطق، موفق تر عمل نموده اند که این امر با ایجاد حس رقابت در سطوح مدیریت ها و شعب ایجاد شده است، که انتظار می رود استان البرز، همان گونه که تاکنون ثابت نموده و با توجه به توان همکاران منطقه، کماکان از کلیه ظرفیت های خود در راستای افزایش حداکثری سهم بازار بانکی گام های محکمی بردارند زیراکلیه همکاران به مثابه یک مدیر بوده و باید در ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب و احساس مسئولیت و تلاش در راستای اهداف بانک، دلسوز و متعهد باشند.
حسینی کنارویی پس از جلسه با همکاران ستاد، به اتفاق مدیر و معاون استان از شعب استان بازدید به عمل آوردند. وی ضمن جویاشدن احوال سلامتی همکاران از جانب مدیریت محترم عامل، از کلیه روسا و سایر همکاران شعب در زمینه تحقق اهداف تعیین شده تقدیر و تشکر نموده و متعاقب آن با توجه به پتانسیل منطقه و لزوم بازاریابی شرکتی تاکید داشت. همچنین از متصدیان امور خدماتی شعب به عنوان حافظان سلامت همکاران شعب یاد نموده و وظایف و مسئولیت های این عزیزان را با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار مهم دانسته و بر لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کردند.
حسینی کنارویی، نسبت به پرسش و پاسخ از همکاران در خصوص وضعیت و آمار شعب، بازخوانی بخشنامه ها و اطلاعیه ها، شمای استراتژی اهداف و برنامه های مدیریت امور شعب استان ها، و تشکیل کارگروههای تخصصی سطح سه پرداخته و مزایا و چالشهای موجود را جویا شدند . و وضعیت عملکرد بانکداری مدرن شعب تحت پوشش در شاخص های همراه بانک، اینترنت بانک، پایانه های فروشگاهی، خودپردازها، IPG و ... را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
وی در پایان بازدید از شعب، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین، بیان داشتند کما فی السابق همکاران با تلاش و جدیت مستمر در راستای تحقق اهداف عالی بانک معظم ایران زمین حرکت کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 262
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران