پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465791 تاریخ : 1398/03/13-17:40:54
,15,
مبنای پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل، نقشه‌های تهیه شده توسط پژوهشگاه فضایی ایران است

مبنای پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل، نقشه‌های تهیه شده توسط پژوهشگاه فضایی ایران است

اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت: مبنای پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل، نقشه‌های تهیه شده توسط پژوهشگاه فضایی ایران است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت کشور، جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در نشستی با دبیران کمیته‌های برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع و بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده به همراه معاونین و نمایندگان وزارت راه وشهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی در 12 خرداد سال‌جاری، راهکارهای بررسی دقیق و برآورد خسارات ناشی از سیل به بخش راه و شهرسازی را بررسی کرد.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران درباره این نشست اظهار داشت: مقرر شده وزارت راه و شهرسازی ظرف یک هفته، اطلاعات لازم در خصوص میزان خسارات وارده ناشی از سیل را در سامانه جامع امداد و نجات دولت (سجاد) ثبت کند.

 

وی با تاکید بر اینکه مبنای پرداخت خسارت‌ها، نقشه‌های تهیه شده توسط پژوهشگاه فضایی کشور است، بیان کرد: چارچوب داده‌های مورد نیاز توسط سازمان برنامه و بودجه به وزارت کشور ارائه می‌شود.

 

معاون وزیر کشور با بیان اینکه هرگونه پرداخت خسارت سیل، منوط به ثبت اطلاعات در سامانه سجاد است، اضافه کرد: در این حوزه اطلاعات بخش‌های خسارت دیده که توسط تمام دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله بنیاد مسکن، آبفا، توانیر و دیگر مجموعه‌ها تهیه می‌شود را با جزئیات وارد سامانه می‌کنیم تا دقیقاً مشخص شود که به چه قسمت‌هایی خسارت وارد شده است و براساس این اطلاعات و جمع‌بندی آن‌ها بتوانیم میزان خسارات را مشخص کنیم.

 

نجار گفت: تمام تلاشمان بر این است که اطلاعات مکان محور باشد یعنی بتوانیم روی نقشه با عکس‌های هوایی آن مناطق را مشخص کنیم تا دقت برآورد خسارت بالا رود.

 

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده ادامه داد: بعد از اینکه خسارات با دقت مشخص شد، حوزه بعدی تخصیص منابع و پرداخت خسارت است که این پرداخت بر اساس دستورالعمل‌های مصوب صورت می‌گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 559
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران