پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452149 تاریخ : 1398/01/10-16:09:04
,17,22,
مالیات یکی از منابع مهم درآمدی کشور است

مدیر کل امورمالیاتی استان یزد:

مالیات یکی از منابع مهم درآمدی کشور است

مدیر کل امور مالیاتی یزد گفت: مالیات یکی از منابع مهم درآمد در کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، منوچهر اسدی، مدیر کل امور مالیاتی یزد در دیدار با معاون فرمانداری اردکان با اشاره به تأثیرپرداخت مالیات در جامعه اظهار داشت: اداره ی یک کشور هزینه دارد، ساده‌ترین درآمد برای یک کشور، هم ازنظر شرعی و هم ازنظر علمی درآمدهای مالیاتی است که نه تبعات دارد و نه آثار سوء اقتصادی دارد.

وی افزود: مالیات‌ یکی از ارکان نظام است به‌ویژه در این چند سال اخیر که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و رهایی از وابستگی به اقتصاد تک‌محصولی تأکید کرده‌اند و اینکه اقتصاد باید درون‌زا باشد و به بیرون از مرزها وابستگی نداشته باشد. 
اسدی تصریح کرد: برای عمران و آبادانی کشور نیاز به درآمدهای مالیاتی داریم، باید همه تلاش کنیم که فرهنگ مالیاتی در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم از طریق آن کشوری آباد داشته باشیم.
در ادامه این دیدار علیرضا جدیدی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان ضمن تشکر و قدردانی از نظام مالیاتی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، باید کاری کنیم تا اقشار مختلف مردم و صنایع تحت‌فشار کمتری قرار بگیرند، باید به‌گونه‌ای عمل شود که با همکاری و مشارکت یکدیگر درآمدهای دولت از طریق اخذ مالیات‌ محقق شود. 
وی خاطر نشان کرد: باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه نهادینه شود تا مردم بدانند پولی که بابت پرداخت مالیات می پردازند به خودشان برمی‌گردد و برای خودشان هزینه می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران