پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450980 تاریخ : 1397/12/18-09:48:53
,17,22,
مالیات، مشارکت مردم در مدیریت اقتصاد کشور است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلستان:

مالیات، مشارکت مردم در مدیریت اقتصاد کشور است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گلستان اظهار داشت: مالیات، مشارکت مردم در مدیریت اقتصاد کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، آیت الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلستان تصریح کرد: بی شک مالیات در توسعه کشور نقش موثری خواهد داشت و در شرایط کنونی باید کشور از طریق مالیات اداره شود نه از سرمایه های ملی،.بسیاری از کشور ها، هزینه های خود را از راه مالیات تامین می کنند و کشور ما نیز باید به همین سو پیش برود.

آیت الله نور مفیدی افزود: مردم باید احساس کنند مالیاتی که پرداخت می‏کنند صرف توسعه کشور خواهد شد و از این رو پرداخت مالیات به یک تکلیف و وظیفه برای مردم تبدیل می شود.
نماینده ولی فقیه در گلستان هم چنین گفت: هرچه در تحصیل درآمد ها وابستگی به سرمایه های ملی کم شود به نفع ملت و دولت خواهد بود و در تامین درآمدهای مالیاتی نیز باید سعی شود تا مواردی چون بی اعتنایی به بحث مالیات و فرار مالیاتی رخ ندهد.
امام جمعه گلستان تاکید کرد: کارمندان دولت امکان فرار مالیاتی ندارند و فرار مالیاتی بیشتر در بخش خصوصی و شرکت های خصوصی دیده می شود و باید راهکارهایی برای جلوگیری از فرار مالیاتی اندیشید.
آیت الله نور مفیدی افزود: مالیات به معنای دخالت همه مردم در مدیریت اقتصاد است وهمه مردم از کارهایی که دولت انجام می دهد همچون جاده، برق و خدمات دیگر بهره‏مند می‏شوند و می‏بایست در راستای پیشرفت کشور مشارکت داشته باشند. 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گلستان در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم به جایی برسند که با طیب خاطر مالیات بدهند و وصول مالیات نیز در جهتی باشد که پرداخت آن خواسته عمومی بوده و رضایت مردم و دولت در آن مدنظر قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران