پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518092 تاریخ : 1399/05/28-14:42:33
,11,
مالک 200 واحد مسکونی شناسایی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

مالک 200 واحد مسکونی شناسایی شد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از شناسایی فردی با مالکیت 200 واحد مسکونی از طریق سامانه املاک و اسکان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، محمود محمودزاده دقایقی پیش در خبر 14 رادیو درباره راه اندازی سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: تاکنون بیش از 13 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی شناسایی و در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: برآورد ما این است که دو میلیون و 700 هزار واحد مسکونی خالی داشته باشیم که از امروز، برای مالکان این واحدها پیامک ارسال می شود که واگذاری مالکیت یا اجاره آن را اظهار کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: 72 هزار واحد مسکونی شناسایی شده که مالکان آنها افراد زیر 18 سال هستند.

به گفته محمودزاده، در این سامانه فردی با یک کد ملی، 200 واحد مسکونی به نام خود دارد که باید در خصوص نوع مالکیت آنها، توضیحاتی ارائه دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران