پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 355217 تاریخ : 1397/06/05-18:44:58
,7,
لیر در برابر دلار تقویت شد

لیر در برابر دلار تقویت شد

ارزش لیر ترکیه پس از کاهش‌ هفته‌های اخیر دوباره در برابر دلار تقویت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت رویترز امروز نوشت: پس از آنکه سرمایه‌گذاران روی این مسئله متمرکز شدند که اختلافات بین واشنگتن و آنکارا تا حدودی فروکش کرده ارزش لیر در این کشور تقویت شد. 

لیر امروز 5.99 در برابر یک دلار معامله شد که این ارزش برابر با ارزش قبل از تعطیلی هفته عید قربان است. کاهش ارزش لیر بیشتر به دلیل نگرانی از انتقاد اردوغان از سیاست‌های مالی این کشور و رویارویی واشنگتن با آنکارا برای آزادی کشیک آندرو برانسون بود. البته اردوغان روز یکشنبه اعلام کرد که اتحادی که مردم ترکیه دارند با این نوع حملات اقتصادی مبارزه خواهد کرد. اردوغان دلیل کاهش لیر را جنگ اقتصادی علیه ترکیه خواند.

پیش از این جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ اعلام کرده بود که آنکارا با آزاد نکردن برانسون اشتباه بزرگی را مرتکب شده و سرمایه‌گذاری 15 میلیارد دلاری قطر برای حمایت از ترکیه را مشکوک خوانده بود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 387
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران