پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508790 تاریخ : 1398/12/12-09:58:11
,5,4,
لغو یکی از مهمترین کنفرانس انرژی جهان از ترس کرونا

لغو یکی از مهمترین کنفرانس انرژی جهان از ترس کرونا

کنفرانس انرژی سالانه سراویک در هیوستون آمریکا به دلیل نگرانیها پیرامون شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، کنفرانس انرژی سالانه سراویک که هر سال با حضور وزیران نفت و مدیران بلندپایه صنایع نفت و مالی جهان برگزار می شود روز یکشنبه لغو شد. سراویک جدیدترین کنفرانس بزرگی است که به دلیل نگرانیها پیرامون شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود.

شرکت "آی اچ اس مارکیت" که از سال 1981 هر سال این کنفرانس را برگزار کرده است به محدودیتهای سفر خارجی و سفر شرکتها و افزایش سطح هشدار ویروس کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت اشاره کرد که باعث شد برگزاری این رویداد در هیوستون لغو شود. این کنفرانس قرار بود از نهم تا 13 مارس برگزار شود و نمایندگان بیش از 80 کشور در آن شرکت کنند.

طی چند روز گذشته نگرانیها نسبت به ویروس کرونا تشدید شده است. دولت آمریکا برگزاری یک نشست در لاس وگاس را لغو کرد. شمار زیادی از شرکتها محدودیتها و ممنوعیت سفر را به اجرا گذاشته اند و بازرسیهای مرزی با سخت گیری بیشتری انجام می شوند و نگرانی زیادی نسبت به کنفرانسهای بزرگ که در آنجا افراد از نقاط مختلف جهان گردهم می آیند، وجود دارد. "آی اچ اس مارکیت" اعلام کرده که برای برگزاری سراویک 2021 برنامه ریزی خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، در سالهای گذشته برگزاری کنفرانس سراویک کمک اقتصادی شایانی به شهر هیوستون می کرد و هتلهای این شهر پر از مهمان شده و خرید در رستورانها و فروشگاهها افزایش پیدا می کرد.

نخستین مرگ بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 روز شنبه در ایالت واشنگتن آمریکا تایید شد و تاکنون 72 مورد دیگر ابتلا به ویروس کرونای عامل این بیماری تایید شده اند. در سطح جهانی بیش از 85 هزار مورد تایید شده ابتلا به این ویروس وجود دارد و همچنین حداقل 3000 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند که اکثر قربانیان چینی بوده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران