پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377355 تاریخ : 1397/07/03-13:16:46
,5,4,
لزوم توسعه روابط با صنعتگران ایرانی برای ارتقا در ساخت و تولید

نماینده هیات ترکمنستان در ایران پلاست:

لزوم توسعه روابط با صنعتگران ایرانی برای ارتقا در ساخت و تولید

نماینده شرکت ترکمنستان یکی از اهداف حضور در دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست را ارتقا سطح دانش فنی این شرکت برای به روز کردن خط تولید خود عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، عباسف رستمعلی آلسکاروویچ نماینده شرکت "پنالی پلاست" ترکمنستان  با اشاره به همکاری بلند مدت خود با شرکت های ایرانی، توسعه روابط تجاری با ایران را از آن جهت حائز اهمیت خواند که صنعتگران پلاستیک ایرانی و بازار آن قابل اعتماد، ارائه دهنده محصولات با کیفیت و از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. 

وی با اشاره به وضعیت برگزاری این نمایشگاه و مقایسه آن با سایر نمایشگاه های حوزه پلاستیک در منطقه از نظم در ارائه خدمات و رسیدگی مناسب برگزارکنندگان ابراز رضایت کرد.

ایران پلاست دوازدهم با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» و حضور 665 شرکت داخلی وخارجی برگزار می‌شود .شرکت‌هایی از 15 کشور دنیا شامل بلژیک، آلمان، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، هلند،کره ، اتریش، سوئیس، تایلند، قبرس، ترکیه، تایوان، چین در این نمایشگاه حضور دارند.
کل فضای مفید نمایشگاهی بیش از 30 هزار متر مربع است که سهم مشارکت‌کنندگان داخلی از این میزان، 27 هزار متر با 500 شرکت و سهم مشارکت‌کنندگان خارجی 2 هزار و 500 متر با 165 شرکت است، ضمن آن‎که فضای باز نمایشگاهی در این دوره بیش از هزار و 100 متر مربع در نظر گرفته شده است.
در این دوره از نمایشگاه از مدیران نمایشگاه‎های K آلمان، میلان ایتالیا، عرب پلاست و افغان پلاست برای حضور در ایران دعوت به‎عمل‎آمده است.
نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران