پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515436 تاریخ : 1399/04/15-14:03:15
,1,22,
لزوم تخصیص بهینه منابع در جهت سودآوری و تامین رضایت مشتریان

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان گلستان تاکید کرد:

لزوم تخصیص بهینه منابع در جهت سودآوری و تامین رضایت مشتریان

مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران استان گلستان بر لزوم تخصیص بهینه منابع جهت سودآوری بیشتر و تامین رضایت مشتریان به ویژه سهامداران تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در سفر خود به شهر گرگان، ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان شعب این بانک افزود: خوشبختانه بسترها و ساختارهای مناسبی در این بانک وجود دارد که استفاده بهینه از آن می تواند در تسهیل و تسریع حرکت بانک به سمت تعالی و ارتقاء عملکردها موثر باشد.
وی افزود: از جمله امتیازات بانک سینا، تنوع در ارائه خدمات و کیفیت بالای آن به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک و همچنین سبد تسهیلات از جمله طرح پزشکان است که توجه ویژه به این ظرفیت ها و معرفی بهینه آن به هموطنان به ویژه با اختیار عملی که به روسای شعب داده شده، می تواند زمینه ساز رشد و سودآوری بیشتر بانک باشد.
مدیرعامل بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود، بازاریابی هدفمند و تعامل با شرکت های حقوقی به ویژه شرکت های بنیادی را عاملی مهم در توسعه زنجیره ارزش بانک دانست و گفت: تعامل و همکاری با شرکت های حقوقی، از یکسو سبب تمرکز بیشتر فعالیت شعب بر ارائه بهینه و مطلوب خدمات با ارزش افزوده بیشتر جهت مشتریان خواهد شد و از سوی دیگر به واسطه همکاری این شرکت ها با مشتریان متعدد، زمینه ورود مشتریان جدید به بانک فراهم خواهد شد. بنابراین همکاران باید ظرفیت ها را جدی بگیرند و تلاش مجدانه ای را در این خصوص داشته باشند.
دکتر ایمانی در ادامه رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه یکی از شاخص های مهم عملکردی بانک سینا، نرخ پایین مطالبات معوق است و این امر نشان از دقت نظر، توجه و آینده نگری همکاران بانک دارد که با استانداردها و چارچوب های بهداشت اعتباری، آشنا هستند و به خوبی آن را در فرایند تخصیص منابع رعایت می کنند و این امر جای تقدیر دارد.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا در جریان سفر به استان گلستان، از تمامی شعب و باجه های بانک در این استان بازدید به عمل آورد و دستورات لازم را در راستای پیشبرد بهینه عملکردها صادر کرد. معاونین شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و فناوری اطلاعات نیز در این سفر حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران