پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514091 تاریخ : 1399/03/20-11:26:25
,13,
لزوم بهره گیری از تجارب مروجین معین در طرح یاوران تولید

لزوم بهره گیری از تجارب مروجین معین در طرح یاوران تولید

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در طرح یاوران تولید می توانیم از تجارب قبلی در رابطه با مروجین معین استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد اکبری در جلسه امضا تفاهم نامه با سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در رابطه با سامانه پیام رسان تاک (شبکه اجتماعی کشاورزی ایران) افزود: به تازگی با راه اندازی این سامانه مقرر شد این برنامه به سایت معاونت آب و خاک متصل و به صورت کشوری فرایند اطلاع رسانی را انجام دهد.

وی به طرح یاوران تولید اشاره کرد و اظهارداشت: در بازدیدهای مسوولان پهنه از مزارع و باغات، باید مدیران استانی در بخش آب و خاک هم حضور داشته باشند تا از نزدیک با مشکلات پهنه ها در این زمینه آشنا شده و موانع را مرتفع سازند.

اکبری با تاکید بر اهمیت مسائل زیست محیطی در بخش کشاورزی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی و اجتماعی در راستای بهره وری و توسعه پایدار باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با حضور بهره برداران در برنامه تلویزیونی رویش خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم باید جهت حضور مدیران استانی و ستادی و همچنین بهره برداران بخش آب و خاک در برنامه رویش با رویکرد افزایش کیفیت در اجرای برنامه ها، انجام شود.

براساس این گزارش، سه تفاهم نامه همکاری بین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسه آموزش و ترویج با معاونت امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی امضا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران