پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466458 تاریخ : 1398/03/28-13:54:19
,15,
لامینگو سامانه تولید قرارداد آنلاین و مشاوره حقوقی تخصصی

لامینگو سامانه تولید قرارداد آنلاین و مشاوره حقوقی تخصصی

مسئول روابط عمومی و مارکتینگ لامینگو: لامینگو این فرصت را فراهم کرده تا در کوتاه ترین مدت قرارداد تنظیم و براساس تجربه و تخصص مشاوران حقوقی مجرب این اطمینان را تضمین می کنیم که قراردادی که تنظیم می شود منافع دو طرف در نظر گرفته شده و دقیق است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت مژگان ابوطالبی مسئول روابط عمومی و مارکتینگ لامینگو (پلتفرم هوشمند تولید قرارداد آنلاین به همراه مشاوره حقوقی تخصصی) در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت گفت: کار پلتفرم برای افراد به این صورت است که براساس نیاز خودشان و قراردادی که می خواهند در وب سایت آن را انتخاب کرده و بعد از آن وارد پروسه پرسش و پاسخ آنلاین می شوند و براساس پاسخ ها، همان لحظه قرارداد به صورت آنلاین تولید و می توانند آن را دریافت کند. همچنین مشاوره حقوقی به صورت چت آنلاین و تماس تلفنی برای افراد فراهم است.

 

لامینگو این فرصت را فراهم کرده تا در کوتاه ترین مدت قرارداد نوشته شود

 

وی افزود: فرایند پروسه قرداد نویسی زمان بر بوده، لامینگو این فرصت را فراهم کرده تا در کوتاه ترین مدت قرارداد نوشته شود. همچنین هزینه های اقتصادی برای افراد در نظر گرفته شده و همینطور توسط الگوریتم های ماشین که تعریف شده قراردادها توسط مشاوران حقوقی مجرب تنظیم و توسط الگوریتم های ماشینی این امکان به وجود آمده که آنلاین شخصی سازی شود.

ابوطالبی با بیان اینکه اعتماد یکی از دغدغه های افراد برای این کار است، تاکیدکرد: لامینگو زیر مجموعه داد فلامینگو (اولین و تنها شرکت دانش بنیان کشور در زمینه ارائه خدمات حقوقی) است و براساس نیازی که آنجا احساس شد این استارت آپ شکل گرفته و براساس آن تجربه و تخصص مشاوران حقوقی مجرب این اطمینان را تضمین می کنیم که قراردادی که تنظیم می شود منافع دو طرف در نظر گرفته شده و دقیق است.

مسئول روابط عمومی و مارکتینگ لامینگو افزود: حمایت ها خوب بوده چراکه اولین پلتفرمی هستیم که توانستیم این امکان را فراهم آوریم، نمونه های مشابه در این حوزه قالب آماده ارائه می کنند ولی ما توانیستم این امکان را فراهم کنیم تا آنلاین شخصی سازی هم صورت بگیرد تا قرار داد آماده و به امضا برسد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه از فردوین ماه به بازار ورود کردیم تعداد کاربران قابل قبول بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران