پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433361 تاریخ : 1397/09/21-14:59:54
,17,
قیمت گذاری‌های سرخابی ها توسط سازمان خصوصی سازی، پس از تصویب هیات وزیران

قیمت گذاری‌های سرخابی ها توسط سازمان خصوصی سازی، پس از تصویب هیات وزیران

واگذاری استقلال و پرسپولیس بعد از تصویب در کمیسیون تخصصی و اقتصادی دولت در نوبت بررسی در هیئت دولت است و بعد از تصویب سازمان خصوصی سازی ارزشگذاری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، وزیر ورزش و جوانان گفت: قیمت گذاری‌هایی که در فضای مجازی انجام شده به هیچ وجه صحت ندارد و سازمان خصوصی‌سازی پس از تصویب این طرح در هیئت دولت به عنوان نهاد تخصصی این امر و با توجه به دارایی‌ها و امکانات دو باشگاه آنها را قیمت‌گذاری خواهد کرد و پس از آن مراحل دیگر طی خواهد شد. بنای ما این است که صد در صد سهام این دو باشگاه واگذار شود.

 وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گفت: با توجه به الزام قانونی که داریم به زودی تکلیف این موضوع را روشن می‌کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 350
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران