پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522594 تاریخ : 1399/08/25-15:18:45
,11,10028,
قیمت مسکن در پردیس 10 درصد کاهش یافته

هدایت :

قیمت مسکن در پردیس 10 درصد کاهش یافته

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه قیمت مسکن در پردیس متاثر از کاهش نرخها در تهران حدود 10 درصد کاهش یافته است گفت: بهمن ماه 10 هزار واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح می شود که مجموع افتتاحات به 70 هزار واحد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیسدر نشست خبری امروز(25آبان1399) اظهار کرد: تلاش می کنیم قیمت مسکن در پردیس به حداقل برسد که البته در روزهای اخیر بازار مسکن پردیس متاثر از کاهش قیمتها در تهران با افت حدود 10 درصدی قیمت مواجه شده است.

وی افزود: طی روزهای آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی تصفیه خانه شماره 2 پردیس به ارزش 400 میلیارد تومان انجام خواهد شد. همچنین 3 باب مدرسه و درمانگاه با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان در آینده نزدیک افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: اواخر آبان ماه شاهد کلنگ زنی بیش از 28 پروژه روبنایی شامل مجموعه های ورزشی، آموزشی، درمانی، فرهنگی، فضای سبز به ارزش 550 میلیارد تومان خواهیم بود.

هدایت با اشاره به افتتاح 14 هزار واحد مسکن مهر در هفته های اخیر گفت: روزانه بین 100 تا 200 واحد از این تعداد به متقاضیان تحویل می شود که بخشی از واحدها تحویل شده و مابقی در حال تحویل است. برای این منظور واحد مستقل رفع نقص در فازها راه اندازی شده است.

وی از بهره برداری 10 هزار واحد در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: در صورت انجام این مهم، مجموع افتتاحات مسکن مهر در پردیس به 70 هزار واحد می رسد. حدود 12 هزار واحد که ­­عملیات اجرایی آنها دیر شروع شده باقی می ماند که بخشی از آن اواخر امسال و بخش دیگر در سال آینده تحویل می شود.

هدایت با بیان اینکه در حال فسخ قرارداد تعدادی از سازندگان و پیمانکاران بدعهد هستیم تصریح کرد: کارهای زیربنایی مهمی در پردیس انجام شده که به طور مثال به اندازه طول جاده کرج تا قزوین به فاصله 130 کیلومتر دیوار حائل ایجاد کرده ایم.

مدیرعامل عمران پردیس، پیشرفت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در پردیس را خوب توصیف و اظهار کرد: در روزهای آینده به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن فراخوان می دهیم تا قسط دوم 40 میلیون تومانی خود را پرداخت کنند.

هدایت همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه مترو تهران ـ پردیس گفت: موضوع مترو پردیس در هیات دولت مطرح شده که از وزیر اقتصاد، وزیر کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال پیگیری هستیم. درخواست دادیم در این خصوص نهایت مساعدت را داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران