پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452189 تاریخ : 1398/01/11-15:37:55
,13,
قیمت مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها 15 هزار و 500 تومان است

قیمت مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها 15 هزار و 500 تومان است

حجت گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 800 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها 15 هزار و 500 تومان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 700 تا 10 هزار و 800 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌های کشور 15 تا 15 هزار و 500 تومان است.

وی با اشاره به اینکه مرغ آماده به طبخ در برخی خرده فروشی‌ها با نرخ‌های بالاتری عرضه می‌شود، افزود: وقوع سیل اخیر و سودجویی برخی مغازه داران موجب شده تا مرغ با نرخ بالای 20 هزارتومان در برخی مغازه‌ها عرضه شود، از این رو انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی با اعمال نظارت بیشتر از سودجویی برخی افراد جلوگیری کنند.

حجت نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری را 10 هزار و 800 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 15 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: فروش با نرخ‌های بالاتر مورد تایید تشکل‌های تولیدی نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه مرغ ایام تعطیلات پیش رو وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد تولید و کشتار 2 برابری مرغ قبل از ایام تعطیلات نگرانی از حیث کمبود عرضه نداریم. ضمن آنکه در شهر‌های مسافر پذیر در ایام تعطیلات برخی کشتارگاه با هماهنگی صنف خود کار می‌کنند تا کمبودی در سطح فروشگاه ایجاد نشود.

وی قیمت مرغ در روز‌های آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به وقوع سیل مجدد در برخی استان‌ها و اختلال در حمل و نقل پیش بینی می‌شود که به سبب خارج شدن مدیریت بازار مرغ از اختیار انسانی، قیمت مرغ با نوساناتی روبرو شود.

عضو هئیت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در پایان با انتقاد از آشفتگی قیمت نهاده‌های دامی در بازار آزاد تصریح کرد: اگرچه مدتی است شرکت پشتیبانی امور دام حضور پررنگ تری در عرضه کنجاله سویا داشته است، از این رو انتظار می‌رود در خصوص ذرت دامی این اتفاق بیفتد تا با رفع مشکلات نهاده‌های دامی، تولید مرغ به روال عادی خود ادامه دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران