پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280851 تاریخ : 1396/04/01-12:43:27
,6,
قیمت فروش نقدی پژو 2008 خرداد 97 مشخص می‌شود

قیمت فروش نقدی پژو 2008 خرداد 97 مشخص می‌شود

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف کننده گفت:مبنای قیمت پژو 2008 عرضه این خودرو در سال آینده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، میر آخورلو درعلت دریافت 60 میلیون تومان ودیعه پیش فروش پژو 2008 را مشخص نبودن قیمت نقدی آن دانست و افزود : هرچند براساس آئین نامه پیش فروش خودرو ، ودیعه دریافتی هنگام پیش فروش حداکثر 50 درصد قیمت خودرو تعیین شده است اما چون قیمت فروش نقدی آن مشخص نشده است و پیش بینی می شود این خودرو با قیمت 120 میلیون تومان از خرداد سال آینده عرضه شود ، با پیش فروش 60 میلیون تومانی موافقت شد. 

وی گفت : در آئین نامه پیش فروش عادی خودرو اشاره شده است اگر پیش فروش بصورت قطعی یا فوری بود قیمت مشخص می شد ولی درمورد این خودرو نوع فروش 12 ماهه است و قیمت خودرو در زمان تحویل و براساس آنچه در قرارداد قید شده است ، مشخص می شود.
میرآخورلو با اشاره به تحویل پژو 2008 از شهریورماه افزود : تولید انبوه این خودرو با 2400 دستگاه در ماه از آذر امسال شروع می شود و با در نظرگرفتن تغییرات نرخ ارز و حقوق و دستمزد قرار شد 60 میلیون تومان ودیعه بعنوان پیش فروش از متقاضیان دریافت شود. 
وی با بیان اینکه براساس قانون حداقل سود سپرده بانکی به ودیعه گذاران پرداخت می شود ، گفت : اگر قیمت خودرو زیر 100 میلیون تومان باشد به ودیعه گذاران 15 درصد سود پرداخت می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 477
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران