پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466245 تاریخ : 1398/03/26-12:00:23
,13,
قیمت شکر در سطح بازار کاهش یافت

رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز:

قیمت شکر در سطح بازار کاهش یافت

رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز گفت: قیمت شکر در سطح بازار کاهش یافته و به محدوده 4000 تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن افخمی اظهار کرد: عموم واحدهای تولیدی و فعال این صنف در سطح تهران در قالب واحدهای کارگاهی کوچک فعال هستند و فعالان صنفی که حجم کار خود را وسعت داده‌اند و در معیار کارخانجات صنعتی فعالیت دارند، از سطح شهر خارج و به اطراف شهر نقل مکان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 550 واحد صنفی دارای جواز کسب و 250 واحد در دست اقدام برای دریافت مجوزهای قانونی هستند، گفت: قیمت مواد اولیه رشد قابل توجهی داشته و این موضوع بر میزان مصرف تأثیرگذار بوده است و از سوی دیگر افراد با توجه به فرهنگ مصرف خود محصولات سنتی و صنعتی را برای مصرف انتخاب می‌کنند.

افخمی یادآور شد: محصولات این صنف، نبات، آب نبات، شکر پنیر و آبنبات های سنتی است که عمده ماده اولیه آن شکر است که در ماه‌های اخیر روند صعودی قیمت را در دستور کار قرار داد و با اقدامات دولت روند صعودی قیمت آن تا حدودی خنثی شد.

رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در سه نوبت شکر دولتی از سوی اتحادیه به مجموع وزن هزار و 250 تن در بین اعضا با قیمت 3 تا 3 هزار و 400 تومان عرضه شد.

وی تاکید کرد: توزیع دولتی شکر کاهش قیمت را به همراه داشت و قیمت بیش از 8,000 تومان را به محدوده 4,000 تومان رسانده است. در این شرایط محصولات نهایی این صنف نیز با توجه به قیمت شکر و فضای رقابتی قیمت‌گذاری می‌شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران