پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495139 تاریخ : 1398/09/24-14:53:31
,7,
قیمت سکه طرح جدید به 4 میلیون و 310 هزار تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید به 4 میلیون و 310 هزار تومان رسید

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (یکشنبه) در ادامه روند نزولی خود به بهای چهار میلیون و 310 هزار تومان به فروش رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بررسی تحولات بازار نشان می دهد، با توجه به همبستگی قیمت سکه و طلا با دلار، با آغاز روند نزولی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نیز روندی کاهشی یافته است.

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ظهر دیروز چهار میلیون و 465 هزار تومان بود که به تدریج با تقویت روند نزولی دلار، قیمت آن نیز کاهش یافت.

بر این اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران در ساعت 13 امروز به چهار میلیون و 310 هزار تومان رسید که کاهش افت 155 هزار تومانی را نسبت به ساعت مشابه دیروز را نشان می‌دهد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به بهای چهار میلیون و 280 هزار تومان رسید.

همچنین نیم سکه نیز دو میلیون و 280 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 400 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 900 هزار تومان داد و ستد شد.

 هر گرم طلای خام 18 عیار 438 هزار تومان و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و 899 هزار تومان به فروش رسید.

نرخ اونس طلا نیز امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی به نرخ دیروز یعنی یک هزار و 476 دلار داد و ستد شد.

افزایش نرخ دلار در هفته گذشته باعث بالارفتن قیمت سکه و طلا شد به طوری که بهای سکه به پنج میلیون تومان نزدیک شد، اما با مهار قیمت دلار، نرخ‌ها در بازار طلا و سکه نیز روند کاهشی یافت.

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با افت 250 تومانی قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته، به رقم 12 هزار و 600 تومان عقب‌نشینی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 265
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران