پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453114 تاریخ : 1398/01/27-11:23:59
,5,
قیمت جهانی نفت کاهش یافت

قیمت جهانی نفت کاهش یافت

بر اساس جدیدترین گزارش های خبری، بهای نفت در بازارهای جهانی امروز (27 فرودین) کاهش روبرو شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، پس از آنکه آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه اعلام کرد مسکو و سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) با هدف حفظ سهم خود از بازار ممکن است تولید نفتشان را افزایش دهند، بهای جهانی نفت کاهش یافت.

بهای هر بشکه نفت برنت امروز سه شنبه با 18 سنت کاهش، معادل 25 صدم درصد، نسبت به رقم پایانی جلسه قبل (دوشنبه) به 71 دلار رسید.
قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا نیز امروز با 8 سنت کاهش، معادل 13 صدم درصد، در مقایسه با روز گذشته به 63 دلار و 32 سنت رسید.
به گفته سیلوانوف، روسیه و اوپک ممکن است برای ایجاد رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار نفت با آمریکا، میزان تولید خود را افزایش دهند، که این مساله موجبات کاهش بهای نفت به تا 40 دلار در بشکه را فراهم خواهد ساخت. 
بر اساس این گزارش، اوپک و متحدانش مانند روسیه که به اوپک پلاس موسوم شده اند، قرار است در ماه ژوئن ( خرداد – تیر98) در مورد تمدید یا عدم تمدید توافق کاهش تولید تصمیم گیری کنند. 
این کشورها، پیش از این بر سر کاهش روزانه 1.2 میلیون بشکه نفت از تولیدات خود در 6 ماهه نخست امسال به توافق رسیده بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران