پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450516 تاریخ : 1397/12/12-18:09:39
,8,
قیمت بیلت در ترکیه مجددا کاهش یافت

در بازارهای جهانی؛

قیمت بیلت در ترکیه مجددا کاهش یافت

بیلت در ترکیه همچنان در حال ارزان تر شدن است چرا که جو بازار قراضه منفی است و میلگرد نیز فروش خوبی ندارد. صادرات فعال است ولی در بازار داخلی و بازار واردات همه در انتظار به سر می برند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیلت صادراتی ترکیه 5 تا 10 دلار ارزان تر شده و 450 تا 460 دلار هر تن فوب است و انتظار می رود نیمه نخست ماه مارس خرید ها بیشتر شود. در بازار داخلی بیلت 455 تا 465 دلار هر تن درب کارخانه است که 15 دلار افت قیمت داشته است.

بیلت وارداتی نیز 5 دلار افت قیمت داشته و 460 تا 465 دلار هر تن سی اف آر شنیده شده و خریدارها هنوز در 440 دلار هر تن سی اف آر درخواست می دهند. برخی معتقدند بعید است معامله ای بیشتر از 430 دلار هر تن فوب برای بیلت سی آی اس نهایی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران