پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421880 تاریخ : 1397/08/29-18:00:12
,1,
قوانین جاری کشور مربوط به شرایط تحریم نیست و نیاز به بازنگری دارد

قوانین جاری کشور مربوط به شرایط تحریم نیست و نیاز به بازنگری دارد

دکتر تقی نتاج با اعلام مطلب فوق در برنامه تلویزیونی چوب خط که با موضوع مدیریت تحریم از برنامه افق پخش می شد، گفت: قوانین جاری کشور مربوط به شرایط گذشته است و حتی برخی قوانین و مقررات مربوط به شرایط عادی و طبیعی هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، مدیر عامل بانک قوامین افزود: این موضوع در اقتصاد مقاومتی در سال 1392 نیز مطرح شد و مقرر شد برخی قوانین و مقررات مورد بازنگری قرار بگیرد. وی افزود این قوانین برای شرایط و زمانی که سایه تحریم بر اقتصاد کشور سنگینی نمی کرد تعریف شده بود و برای آن شرایط مفید بوده است. پس باید مجدداً با لحاظ کردن شرایط تحریم مورد بازنگری قرار گرفته و قوانینی متناسب با شرایط موجود وضع و اجرا کنیم. مدیرعامل بانک قوامین که به عنوان کارشناس مالی و بانکی در این نشست حاضر شده بود اضافه کرد:  این یکی از راه هایی است که می توانیم به وسیله آن تحریم را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد بازنگری قوانین مربوط به خصوصی سازی نظام بانکی از آن دسته قوانینی است که باید مورد بازنگری قرار گیرد چون بازخورد مناسبی از آن نصیب اقتصاد کشور ما نشده است. دکتر تقی نتاج اضافه کرد : بازنگری قوانین مربوط به خصوصی سازی نظام بانکی به ما برای رسیدن به اهدافی که برای رسیدن به توسعه اقتصادی کشور طراحی کرده ایم کمک می کند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران