پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451750 تاریخ : 1397/12/27-11:41:27
,1,
قهرمان تنیس روی میز آسیا به جمع باشگاه خیرین بانک قرض‌الحسنه مهرایران پیوست

قهرمان تنیس روی میز آسیا به جمع باشگاه خیرین بانک قرض‌الحسنه مهرایران پیوست

نوشاد عالمیان قهرمان تنیس روی میز ملی و آسیایی کشورمان، با افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به جمع باشگاه خیرین این بانک اضافه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نوشاد عالمیان قهرمان تنیس روی میز ملی و آسیایی کشورمان با افتتاح حساب در شعبه مطهری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران، عضو باشگاه خیرین این بانک شد.

بانک قرض الحسنه مهرایران برای ترویج و اشاعه فرهنگ غنی قرض الحسنه در جامعه از ظرفیت و همکاری ورزشکاران محبوب زیادی استفاده کرده که حضور علی پروین، سردار آزمون و خواهران منصوریان در جمع اعضای باشگاه خیرین بانک، بخشی از آن است. 

این بار نیز، نوشاد عالمیان با حضور در بانک قرض الحسنه مهرایران و برای هم افزایی و استفاده از پتانسیل های این بانک در امور خیریه در شعبه مطهری استان مازندران افتتاح حساب کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران