پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514792 تاریخ : 1399/04/02-11:16:05
,11,
قطعه دو آزادراه تهران- شمال در زمان مشخص افتتاح می شود

رئیس بنیاد مستضعفان:

قطعه دو آزادراه تهران- شمال در زمان مشخص افتتاح می شود

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد 50 درصد هزینه ساخت قطعه دو آزادراه تهران- شمال را تقبل کرده است.

به گزارش بانک و صنعت، سید پرویز فتاح که صبح امروز به همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از مسیر 22 کیلومتری قطعه دو آزادراه تهران شمال بازدید می کرد، در حاشیه این بازدید گفت: همکاری خوبی در ساخت قطعه یک آزادراه تهران شمال با دولت داشتیم و تعهدات در زمان بندی مشخص انجام شد و پروژه در موعد مقرر به بهره برداری رسید.

وی افزود: با این افتتاح انگیزه ما برای رفاه بیشتر مردم بالا رفت و در حال حاضر در حال ساخت قطعه دو آزادراه تهران-شمال هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این پروژه 38 درصد پیشرفت فیزیکی در مسیر رفت دارد و احداث باند رفت برای ما در اولویت است.

فتاح با بیان اینکه 50 درصد از اعتبار دو هزار و 100 میلیارد تومانی برای ساخت باند رفت این قطعه را بنیاد مستضعفان تقبل می کند گفت: مشکلی در طراحی و نقشه نداریم و همه نقشه ها آماده شده است.

به گفته وی، تونل البرز اصلی ترین بخش قطعه دو آزادراه تهران شمال بود که امروز از آن عبور کردیم و بخش زیادی از آن ساخته شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان یادآور شد: ساخت این پروژه کار سختی است و زمان بندی نیز فشرده است ولی قول داده ایم که سه شیفت کار ساخت را انجام دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران