پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449430 تاریخ : 1397/12/01-09:03:28
,1,
قطار مجامع استانی بانک قوامین در ایستگاه تهران بزرگ

قطار مجامع استانی بانک قوامین در ایستگاه تهران بزرگ

نشست های ارزیابی عملکرد شعب بانک در مدیریت های شعب شرق و غرب تهران بزرگ با حضور قائم مقام و مدیران اداره های مرکزی و هم چنین مدیران کل و ستادی بانک در مدیریت های شعب مذکور برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک  قوامین، بانک در گزارشی اعلام کرد: در جریان این نشست تخصصی که با محوریت ارزیابی عملکرد شعب برگزار شد دکتر نجف پور، قائم مقام بانک در سخنانی با تاکید بر پیگیری مجدانه ی عملکرد نظارتی بانک یادآور شد: نظارت راهبردی ترکیبی از حوزه ی عملکردی و غیر عملکردی است و این در مورد همه ی استان ها صادق است.

وی افزود: بازرسی و نظارت و حسابرسی مکمل فعالیت های عملکردی می باشند و واحد نظارتی کیفیت عملکرد اعتباری را در ارقام و حوزه های گوناگون نشان می دهد.

دکتر نجف پور هم چنین تصریح کرد: برگزاری این مجامع و تشکیل اتاق فکر اثرات بسیار مطلوبی را در حوزه ی عملکردی و کارکردی شعب دارد و به همکاران ما کمک می کند تا در مسیر بهبود و ارتقاء سریع تر از گذشته حرکت کنند.

شایان ذکر است: در بخشی از این نشست مدیریت های شعب بانک در شرق و غرب تهران به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات پیشین مجامع مذکور پرداختند.

 

 

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران