پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433264 تاریخ : 1397/09/20-17:11:11
,1,
قطار مجامع استانی بانک قوامین به ایستگاه شانزدهم رسید

قطار مجامع استانی بانک قوامین به ایستگاه شانزدهم رسید

روابط عمومی بانک قوامین ، شانزدهمین مجمع استانی بانک با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان همدان به ریاست مدیر عامل بانک قوامین و با حضور معاونتها و مدیریتهای ادارات مرکزی و مدیر کل شعب استان همدان به همراه تعدادی از مدیران ستادی استان با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید در ساعت 8 مورخه 97/9/20 آغاز گردید .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، بنابر این گزارش در ابتدای این جلسه پس از صحبت های آقای پارسا معاون نظارتی بانک در خصوص بازدید تیم نظارت راهبردی از استان همدان ، آقای موحدیان مدیرکل شعب استان همدان گزارشی از اقدامات انجام شده در استان همدان و ارتقاء رتبه استان در سال 96 نسبت به سال 95 را به همراه ظرفیت های موجود در استان ارائه و پیشنهاداتی را نیز در خصوص برنامه های قابل اجراء در استان مطرح کرد .

این گزارش می افزاید در ادامه ، گزارش اداره بازرسی و نظارت در خصوص نقاط قابل بهبود و نقاط قوت استان قرائت و مدیر کل استان ضمن دفاع از عملکرد استان اقدامات انجام شده در جهت رفع برخی مشکلات موجود را ارائه کرد .

بنابراین گزارش در پایان جلسه مدیر عامل بانک قوامین ضمن تقدیر از حاضران در مجمع اظهار امیدواری کرد نکات مطرح شده در مجمع با درایت مدیر کل استان و همکاران سخت کوش استان همدان مورد توجه بیشتر قرار گرفته و شاهد استمرار موفقیت ها با تقویت دستاوردهای موجود باشیم .

دکتر تقی نتاج در پایان بر حفاظت و حمایت و مراقبت همه جانبه از همکاران و سلامتی آنها تاکید کردند و گفتند کارکنان با نشاط و سالم سازمان را با نشاط و پویا نگه می دارند و این امر باید توسط مدیران مورد توجه و اهتمام بیشتری باشد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران