پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489192 تاریخ : 1398/05/17-11:46:14
,11,
قطار تهران - آنکارا حرکت کرد

قطار تهران - آنکارا حرکت کرد

مراسم راه اندازی قطار تهران - آنکارا با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن و مدیران شرکت های حمل ونقل ریلی کشور، برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این قطار مسافری ساعت 21 و 50 دقیقه روز 16 مرداد ماه سال جاری ایستگاه راه آهن تهران به مقصد آنکارا ترک کرد.
طبق برنامه مقرر شده این قطار مسافری چهارشنبه هر هفته از ایستگاه راه آهن تهران عازم آنکارا شود و قیمت بلیت آن 769 هزار و 250 تومان تعیین شده است.
قطار مسافری تهران - آنکارا ساعت 21 و50 دقیقه چهارشنبه هر هفته پس از ترک ایستگاه راه آهن تهران عازم تبریز می شود و پس از گذر از ایستگاه راه آهن تبریز، مرز رازی، کاپی کوی (مرز ایران - ترکیه) در ایستگاه اسکله دریاچه وان متوقف و مسافران با کشتی به آن سوی دریاچه منتقل و از آنجا با قطار ترکیه ای عازم آنکارا می شوند.
زمان سیر این قطار مسافری در مسیر تهران - آنکارا حدود 60 ساعت است و طبق هماهنگی های انجام شده بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران با مسئولان شرکت راه آهن ترکیه، شرکت حمل ونقل ریلی رجا با واگن های چهارتخته مسافران را از تهران به اسکله دریاچه وان منتقل می کند و پس از آن قطارهای ترکیه مسافران را از آنسوی دریاچه وان به آنکارا انتقال می دهند. (مسافران این قطار حدفاصل اسکله دریاچه وان تا اسکله تاتوان را با کشتی سفر می کنند.)
هموطنان برای تهیه بلیت قطار تهران - آنکارا می توانند از طریق دفاتر مجاز فروش، نسبت به خرید بلیت های مورد نیاز خود اقدام و یا با سامانه صدای مسافر شرکت راه آهن به شماره 0215149 تماس بگیرند.
طبق برنامه قطار مسافری تهران - آنکارا چهارشنبه هر هفته ساعت 21 و 50 دقیقه از تهران عازم آنکارا می شود و صبح روز شنبه ساعت 7 و 45 دقیقه به وقت محلی، وارد ایستگاه راه آهن آنکارا می شود.
سیر قطارهای مسافری در مسیر تهران - آنکارا و تهران - وان متعاقب دیدار «سعید رسولی» مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با «علی احسان اویگون»، همتای ترک خود در تهران عملی شد و برای نخستین بار قطار تهران - وان سوم تیرماه سال جاری تهران را به مقصد وان ترک کرد و امشب قطار تهران - آنکارا سیر خود را در این مسیر آغاز کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 391
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران