پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522404 تاریخ : 1399/08/17-16:09:56
,1,
قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

قرارداد واگذاری زمین در پارک علم و فناوری پردیس به دانشگاه خاتم، به مساحت 17 هکتار در فاز نخست و تفاهم نامه ی واگذاری 30 هکتار دیگر در فاز های آتی، جهت ساخت و توسعه ی فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی برای دانشجویان منعقد شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک پاسارگاد، طی این قرارداد که در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم و مهدی صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری پردیس منعقد شد، مجموعه ی آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری دانشگاه خاتم، تحت عنوان پردیس کارآفرینی رقابت پذیر، با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد، در فاز 4 پارک علم و فناوری پردیس احداث خواهد شد. این مجموعه با 10 دانشکده، هر یک در 5 گروه آموزشی، پذیرای 10 هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. مرکز تحقیقات و فناوری فعالیت های نوبنیان با ظرفیت یک هزار پژوهشگر، کتابخانه های تخصصی، سالن آمفی تأتر مرکزی پردیس، سالن هایی جهت برگزاری آزمون های بین المللی و مجتمع های ورزشی، خوابگاهی، پذیرایی و رفاهی از دیگر بخش های این مجموعه خواهند بود.

گفتنی است در حال حاضر دانشگاه خاتم با حمایت بانک پاسارگاد و بهره مندی از حضور استادان بنام و همچنین فضا و تجهیزات آموزشی به روز و پیشرفته، در زمره ی دانشگاه های مطرح کشور است. این دانشگاه با برگزاری دوره های موفق و همکاری با دانشگاه های معتبر جهان، توانسته است در سطح بین المللی نیز مطرح شده و با عبور از سه نسل اول، در سطح نسل چهارم و پنجم دانشگاهی، کارآفرینان خلاق، رقابت پذیر و مقاوم را تربیت و به کشور عرضه کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران