پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515546 تاریخ : 1399/04/16-17:21:49
,10028,10034,
قاچاقچی موادمخدر با هوشیاری پلیس فرودگاه به دام افتاد

قاچاقچی موادمخدر با هوشیاری پلیس فرودگاه به دام افتاد

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف 22 کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر با همکاری مشترک پلیس فرودگاه مشهد و شیراز خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه مشهد در ادامه روند شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی فردی سابقه دار شدند که قصد توزیع مواد مخدر در شهر شیراز را داشت.

وی افزود: برابر اطلاعات به دست آمده توسط پلیس فرودگاه مشهد و هماهنگی با پلیس فرودگاه شیراز برای انجام عملیات مشترک، اکیپی از ماموران مجرب و زبده پلیس فرودگاه پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، فرد مورد نظر دستگیر و در بازجویی مشخص شد متهم صاحب یک دستگاه خودروی سواری است که برای عدم حساسیت دیگران و امنیت بیشتر در پارکینگ عمومی در شیراز آن را پارک کرده است.

سردار مهری تصریح کرد: پس از مشخص شدن پارکینگ عمومی و شناسایی خودرو، طی بازرسی دقیق از آن 22 کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار پیچیده در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: برای متهم دستگیر شده پرونده قضائی تشکیل و همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

سردار مهری در خاتمه با قدردانی از همگرایی خوب بین پلیس فرودگاه های کشور در مقابله با ناهنجاری ها گفت: افراد فرصت طلب و قانون شکنان بدانند با هوشیاری، دقت نظر و برخورد قاطعانه پلیس فرودگاه های کشور هیچ فرد خلافکاری فرصت انجام اعمال تبهکارانه در فرودگاه های کشور را نخواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 445
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران