پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399284 تاریخ : 1397/07/25-13:02:01
,15,
قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات اجرایی شد

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات اجرایی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سمت های دولتی، در پایان حضور چند مشاور و معاون بازنشسته در این وزارتخانه از آنها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه شورای مسوولان وزارت ارتباطات در راستای اجرای دقیق قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی از یک معاون و دو مشاور بازنشسته این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.

بر این اساس، با بازنشستگی رسول سراییان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات، امیر ناظمی به جای وی در این سمت منصوب شد.

وزیر ارتباطات نیز با قدردانی از تلاش های سراییان در طول عهده دار بودن مسوولیت، گفت: ایشان در همه مقاطع و مسایلی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود داشت، همراه و در کنار من بود.

وزیر ارتباطات همچنین از محمود خسروی و صادق عابدین از مشاوران وزیر، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که وزارت ارتباطات بتواند از تجربیات این مدیران پیشکسوت استفاده کند.

در ضمن، مهدی آرزومند که سال های طولانی و در طول تصدی چندین وزیر قبلی مسوولیت دفتر وزیر را برعهده داشت، به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفت و به جای ایشان مرتضی حاجی زین العابدینی مسوولیت دفتر وزیر را برعهده گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 355
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران