پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448017 تاریخ : 1397/11/14-14:31:32
,17,21,
قانون ملی فضا در دستور کار مجلس

قانون ملی فضا در دستور کار مجلس

نورقلی پور: قانون جامع برای فضا در ایران وجود ندارد ولی هم اکنون این قانون در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت رامین نورقلی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در 14 بهمن مقارن با روز فضایی در گرامی داشت چهلیمن سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در مجلس کار گروه هوا فضا تشکلیل شده که لایحه های پیشنهادی دولت را در زمینه امور فضایی می پذیرد و بررسی می کند.

وی ادامه داد: از مسائل مهم برای مجلس می توان به قانون ملی فضا اشاره کرد.

قلی پور افزود: در حال حاضر قانون جامع برای فضا در ایران وجود ندارد ولی هم اکنون این قانون در حال تدوین است تا با ورود به مجلس تدوین گردد ؛ این عرصه، عرصه ای است که دنیا بیشتر وارد آن شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در مهرماه سال 97 در مسکو بدلیل اهمیت کار و نیاز به تدوین قانون جامع برای تعاملات بین المللی کارگروه تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سند آمایش سرزمین یکی از مهترین موارد برای پیگیری است که در راس کار مجلس قرار دارد که برای تهیه نقشه های زمینی و هوایی تشکیل شده است.

قلی پور در خاتمه گفت: سند آمایش در جهت برنامه ریزی و توسعه قادر به بازگذاشتن دست تصمیم سازان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران