پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446278 تاریخ : 1397/10/28-14:20:10
,6,4,
فولکس واگن ونتو برای دومین بار فیس لیفت می شود

فولکس واگن ونتو برای دومین بار فیس لیفت می شود

به تازگی تصاویری از یک نمونه آزمون فولکس واگن ونتو TSI درز کرده که احتمالا نسخه ای منطبق با BSVI را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، کابین و بدنه این خودرو شبیه به مدل کنونی آن به نظر می رسند.

در حالی که در بازارهای آمریکای لاتین جایگزینی برای فولکس واگن ونتو معرفی شده که Virtus نامیده می شود، در بازار هند این سدان هشت ساله برای دومین بار فیس لیفت می شود تا زمانی که جایگزین آن در سال 2022 معرفی شود. این سدان با فیس لیفت دوم خود از موتور 1.0 لیتری TSI بنزینی توربوشارژ سه سیلندر منطبق با استانداردهای BSVI بهره خواهد برد.

این موتور 1.0 لیتری TSI جایگزین نسخه 1.2 لیتری TSI توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی کنونی این خودرو می شود. فولکس واگن هند موتور قبلی این خودرو را وارد می کرد اما این موتور جدید را به منظور کاهش هزینه ها، به صورت بومی تولید خواهد کرد. این موتور در اشکودا رپید نیز عرضه می شود که آن نیز قرار است فیس لیفت شود تا زمان عرضه جایگزین آن برسد.

ممکن است فولکس واگن موتور 1.5 لیتری TDI دیزلی موجود خود را نیز در فیس لیفت ونتو عرضه کند اما نمی تواند پس از ماه مارس 2020 به عرضه آن ادامه دهد چرا که قوانین جدید BSVI اجرا خواهند شد. موتور 1.6 لیتری MPI دمش طبیعی چهار سیلندر بنزینی این خودرو نیز پس از اجرای قوانین سخت گیرانه تر باید بازار را ترک کند.

ممکن است فولکس واگن ونتوی فیس لیفت شده در نیمه دوم سال جاری به فروش برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران