پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533052 تاریخ : 1399/09/20-09:50:04
,10029,
فناوران فرآورده های سلامت محور را بومی کردند تا دسترسی به داروها تسهیل شود

فناوران فرآورده های سلامت محور را بومی کردند تا دسترسی به داروها تسهیل شود

تسهیل دسترسی بیماران به داروها و مکمل های دارویی جمعی از متخصصان کشور را گرد هم جمع کرد تا شاهد کاهش واردات این محصولات باشیم.

به گزارش بانک و صنعت، شرکت بنیان سلامت کسری از شرکت های زیرمجموعه زیست تخمیر است که از سال 93 فعالیت خود را به عنوان یک شرکت استارتاپی در مرکز رشد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد. در طی این چند سال فعالیت هم موفق به بومی سازی فرمولاسیون چندین فرآورده دارویی و مکمل مورد نیاز بیماران دیابتی، ورزشکاران، کودکان و هم چنین فرآورده های سلامت محور شده است.

به گفته محمدرضا فاضلی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، «تولید با کیفیت فرآورده های وارداتی»، «تسهیل دسترسی بیماران و مردم به داروها و مکمل های مورد نیاز» و «افزایش اشتغالزایی» در کشور مهم ترین هدف ما از فعالیت در زیست بوم فناوری و نوآوری است.

وی افزود: تولید دارویی برای «زخم پای دیابتی»، «مکمل های ورزشی و کاهش وزن»، «بهداشت مفاصل»، «داروها و مکمل های مورد نیاز کودکان»، «سلامت گوارش» و غیره از جمله محصولاتی است که در مجموعه ما بومی سازی شده است.

این فعال دانش بنیان ادامه داد: محصولات ما در بازده زمانی کوتاهی پس از ورود به بازار اعتماد جامعه پزشکی، بیماران و مصرف کنندگان را به دست آورد و امروز به عنوان محصولاتی قابل اتکا در درمان استفاده می شوند.

فاضلی همچنین گفت: همه این داروها و محصولات با قیمت زیادی از دیگر کشورها وارد می شود. اما بومی سازی آنها از خروج ارز کشور پیشگیری می کند و نگرانی مردم به دسترسی به داروها را در شرایط بحرانی کاهش می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران