پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507769 تاریخ : 1398/11/18-16:53:14
,10025,10027,
فقرزدایی از چهره دشتیاری با حمایت صنعت بیمه

با حضور رییس کل بیمه مرکزی در مناطق سیل‌زده دشتیاری استان سیستان و بلوچستان

فقرزدایی از چهره دشتیاری با حمایت صنعت بیمه

صنعت بیمه در کنار مردم آسیب‌دیده است و هیچ‌گاه از کنار مشکلات آنها بی‌تفاوت نخواهد گذشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین کلنگ‌زنی یک مدرسه در "ریپک لال محمد" منطقه سیل‌زده "دشتیاری" استان سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: صنعت بیمه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از هیچ کمکی به مناطق محروم و آسیب‌دیده کوتاهی نخواهد کرد و تا پایان دوره بازسازی کنار آنان می‌ماند.
رییس کل بیمه مرکزی با تبریک ایام‌الله دهه فجر به مردم شریف "ریپک" و حومه از تلاش‌های شبانه‌روزی مردم و گروه‌های امدادی نیز قدردانی کرد و اظهار داشت: تهدید سیل با همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان به یک فرصت طلایی تبدیل شده و امروز شاهد احداث یک فضای آموزشی برای سازندگان فردای کشور هستیم.
گفتنی است در حاشیه آیین کلنگ‌زنی، چک‌های تسویه خسارت مربوط به شرکت بیمه کوثر از سوی رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به بیمه‌گذاران اهدا شد.
در پایان این مراسم، مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای با حضور در جمع اهالی روستای "ریپک لال محمد" اقلام آموزشی، رفاهی و مواد غذایی تهیه‌شده توسط کارکنان خود را به سیل‌زدگان اهدا کردند.
بر اساس این گزارش شرکت بیمه کارآفرین علاوه بر اختصاص اعتبار 1 میلیارد و پانصدمیلیون ریال برای ساخت یک دبستان چهارکلاسه، اقلام قابل توجهی نیز در مناطق سیل‌زده توزیع کرد.
شایان ذکر است در روزهای گذشته نیز شرکت‌های بیمه آسیا، معلم، رازی، ایران معین، البرز، سینا، کوثر، سرمد، دی، تجارت نو، آرمان، ما و میهن همچنین شرکت سهامی بیمه ایران علاوه بر انجام تعهدات پوشش‌های بیمه‌ای خود به اهدای کمک‌های انسان‌دوستانه به مناطق محروم و سیل‌زده پرداخته‌اند که این کمک‌ها از سوی این شرکت‌ها و سایر شرکت‌های بیمه‌ای همچنان ادامه دارد.
بر اساس همین گزارش شرکت بیمه پارسیان نیز ساخت یک مدرسه 3کلاسه را در محروم‌ترین منطقه آسیب‌دیده از سیل اخیر متعهد شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران