پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433636 تاریخ : 1397/09/26-12:17:41
,25,22,
فعالیت580معدن در‌فارس با اشتغالزایی 8هزار نفری

فعالیت580معدن در‌فارس با اشتغالزایی 8هزار نفری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد: بیش از 580 معدن در این استان موجود است و برای هشت هزار نیرو اشتغالزایی کرده است و افزون بر این هم اکنون 10کارخانه سیمان با ظرفیت هفت میلیون تن در حوزه فرآوری معادن فعالیت دارد و در دهه فجر امسال نیز کارخانه سیمان نی ریز نیز افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی همتی گفت: بیش از 250 واحد صنعتی، معدنی و صنفی کوچک و بزرگ امسال افتتاح شده یا می شود امسال 210 هزار میلیارد ریال طرح وپروژه با ظرفیت اشتغال زایی سه هزار و 700 نفر افتتاح می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در همایش تولید ملی، شبکه توزیع، فرصت ها، چالش های پیش رو، در شیراز بیان داشت: در دهه فجر امسال، طرح هایی از جمله کربنات سدیم (معادن نمک و سلیس )در فیروزآباد با ظرفیت اشتغالزایی برای یک هزار نفر و ذوب آهن پاسارگاد با سرمایه گذاری 2 هزار و 700 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 2 هزار نفر افتتاح خواهند شد.

وی افزود: در حوزه فعالیت های صنعتی هم اینک بیش از چهار هزار و 300 واحد اشتغالزا در استان فارس فعال است و در حوزه واحدهای صنفی نیز که شمار آنها 164هزار واحد است، برای یک تا 100نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گفته همتی از مجموع 164هزار واحد صنفی موجود در استان فارس برای 143هزار واحد، پروانه صنفی صادر شده و تا پایان سال 97 برای مابقی این واحد ها پروانه صادر خواهد شد.

همتی بیان کرد: واحد تولیدی کاشی و سرامیک پاسارگاد هم با بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال برای 2 هزار نفر در این استان در حال فعالیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان فارس با سهم 2 درصد از صادرات کشور موفق به یک هزار و 303 میلیون دلار صادرات شده، وی ادامه داد: با تمام گرفتاری ها بازار در آرامش در حال کار است، دغدغه های بازار را می دانیم و امیدواریم به زودی گشایشی حاصل شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران