پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450193 تاریخ : 1397/12/09-11:56:24
,10028,10033,
فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی:

فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احد وظیفه درباره وضعیت آب‌وهوای کشور، گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، روز پنجشنبه بارش‌ها در نیمه غربی ادامه خواهد داشت و به‌تدریج به مرکز و شرق کشور نیز خواهد کشید.

وی افزود: شدت بارش‌ها در کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و غرب فارس نیز خواهد بود. همچنین در برخی مناطق نیمه شرقی نیز وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: در روز جمعه دهم اسفندماه نیز بارش در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور ادامه خواهد داشت و در جنوب شرق از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و در اواخر وقت هم از کشور خارج می‌شود. در این روز در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، غرب هرمزگان و جنوب کرمان به سبب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و آب‌گرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود. در روز شنبه برای اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره‌ وضعیت آب‌وهوای پایتخت نیز گفت: در روز پنجشنبه نهم اسفندماه آسمان تهران نیمه‌ابری و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی بارش باران و وزش باد خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوا در این روزبه ترتیب 13 و سه درجه سانتی‌گراد است. همچنین هوای پایتخت در جمعه 10 اسفندماه نیمه‌ابری در بعضی ساعات ابری گاهی همراه با بارش باران و اوایل شب با وزش باد همراه خواهد بود. در این روز حداکثر دمای هوا 13 درجه و کمترین آن چهار درجه سانتی‌گراد است. در روز شنبه یازدهم اسفندماه نیز هوای پایتخت صاف، گاهی همراه با وزش باد بوده و حداکثر و حداقل دمای هوا نیز 13 و چهار درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 400
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران